Hemåt med 5 sadlar

Nu har vi åkt från sadelmagasinet och vi hartagit med oss 5 hoppsadlar sammanlagt till Ramona och Vera och så ska vi prova några andra dressyrsadlar som finns i stallet. 

Planer för R imorrn:
Konditionsträna på förmiddagen med Lova och bobbo 2 min galopp 1 min skritt och upprepa det. 
Sedan så blir det ju också sadelutprovning och kanske rida i den om någon sitter bra så hon får röra mycket på fläsket imorrn!

Resten av veckan:

Onsdag: Ramona skrittas ut av hennes lillmedryttare. 

Torsdag: jag dressyrtränar för Emelie och jag är btw så sjukt taggad på det!

Fredag: Ramona rids ut eller tömkörs, ett litet lättare pass. 

Lördag och söndag vet jag inte än vad som ska göras men det blir väl något helt enkelt! Lisa ska rida henne någon av dagarna iaf!



Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: