29/12-14

Hejsan allihopa! Vad har ni gjort idag? Själv så startade jag dagen imorse med att ta en välbehövlig sovmorgon. När jag väl hade vaknat så gick jag ut på en promenad/jogg i 40 min följt av sen frukost/lunch. Efter det tog jag det lugnt fram tills kl 3 då vi åkte upp till stallet och tömkörde ramona fram och tillbaka till en grusbacke i skogen som vi gick uppför några gånger. Det var rätt platt på volten idag med tanke på all snö så vi la fram några upphöjda bommar som vi gick över i skritt. Inte mycket träning med åtminstone lite. 
 
Nu sitter jag hemma i soffan och käkar chips ;) ska inte göra så himla mycket mer än att kolla på tv och BLOGGA. Jag är fullt medveten om att bloggen stått rätt tom nu under loven och jag ber om ursäkt för det. Men nu kände jag att jag ville dra igång på allvar igen och en ny kamera har jag dessutom beställt! En canon eos 1200D är påväg till mig och kommer inom 5 dagar :)) Den var på rea nu så jag slog till! Den går både att fota och filma med så det kommer bli mycket mer sådan uppdatering. Skittaggad på att den ska komma!
 
 

Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: