Nästa sista dagen?!

Tänk att imorgon är det sista dagen på 2014... Ett år som har varit ett av mina bästa och jag är sååå glad över allt som har hänt. Ridläger, tävlingar, träningar, nya kompisar och ett helt GRYMT ÅR! Längtar dock så sjukt mycket till 2015, det kommer rocka! 

Den har dagen har gått riktigt snabbt. Var i stallet till halv tre och efter det har jag bara chillat men tiden har gått otroligt snabbt. Klockan är liksom redan halv elva? Aja, imorgon är det nyårsafton och jag är såå taggad!
Vet inte om jag har berättat det men jag och min familj ska iaf hem till min kompis Oskar och hans familj + 2 andra familjer tror jag. Så ja, vi ska fira nyår där och det ska bli skitkul! Ska försöka få upp bilder på min outfit imorgon!

Puss och godnatt!



Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: