Ramonas schema denna vecka

Måndag: Som ni vet så tömkördes hon ute igår med både klättring i backar och skritt över upphöjda bommar. Lite kravlöst pass med ville göra nånting med henne. 
 
Tisdag: Idag så ska jag roda ut tillsammans med min mamma, Emma och hennes mamma. Jag tror att vinka rida en lite längre runda så man kan galoppera och trava lite på bra underlag. 
 
Onsdag: Imorgon ska Ramonas lilla medryttare rida och hon tänkte nog rida ut som vanligt. Det är ju nyårsafton så jag har också lite annat för mig. 
 
Torsdag: Då är det äntligen dags för Emelieträning igen!! Det var sjukt länge sedan eftersom att Ramona vilade och Emelie haft ledigt. Men nu drar vi igång igen och det ska bli såå kul!
 
Fredag: Då är det planerat att jag och Emma ska ta med Emelie och Linn ut på en tur och låna hästar till dem! Blir jättekul ifall det blir av!
 
Lördag: Då hade jag tänkt att åka upp till ridhuset och hoppträna lite. Det är nämligen så att jag kanske ska vara med på en smultronhoppning på måndag ;) ska isf hoppa bland storhästarna som går i 60-70 cm. Väldigt lågt, men flera andra från stallet ska också dit så tänkte att det skulle vara roligt + en riktig mjukstart på nya året :)
 
Söndag: Då blir det uteritt för Ramonas del. Det är troligtvis Moa som ska rida henne och det blir förmodligen en tur i skogen.
 
Hur ser veckan ut för era hästar/ponnyer? :)
 
 

Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: