Seg dag

Har varit hemma i kanske en och en halv timma nu och har egentligen inte gjort så mycket. Borde egentligen skriva lite på en inlämning men har ingen motivation alls.. Är rätt trött och vill helst bara gå över till nästa dag så jag kan göra något roligt av den!

Imorgon ska jag upp till stallet på morgonen först tror jag. Sedan efter skolan ska jag direkt till Roslagssalongen och Mia ska klippa mina slitna toppar. Efter det drar jag vidare till stallet och myser med min prinsessa och går en promenad i skogen med henne om jag hinner innan det blir mörkt. Som ni vet så vilar ju hon lite den här veckan. Helt ärligt så skulle jag faktiskt också det. 

Aja, ska också kolla igen ett sista avsnitt av paradise hotel jag inte sett, för idag kommer det nya!



Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: