Godmorgon!

Förlåt att det blev dålig bloggning imorgon.. Men min dag efter skolan bestod av att jag först åkte till optikern och kollade mina linser, och så följde Emma hem och sov över! Ramona fick vila imorgon. Vi hade väldigt kul och gjorde dessutom lite skolarbete vilket var skönt. 

Idag ska jag göra klart resten och sedan efter lunch ska jag upp till min lilla ponny och rida ett pass på banan. Nu har vi fått mer underlag!!! Påfyllning av sand har det blivit och det blev så mycket bättre! Jättetaggad på att rida där nu!

Köpte också en ny vinterjacka igår! Väldigt fin enligt mig. Dessutom 200kr rabatt så en vinterjacka för 500kr är väl inte så dåligt? Kanske kommer bilder sen. 

Vad ska ni göra idag då? Lovar att det blir bättre bloggning idag iaf!



Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: