Världens bästa ponny!

Haha känner att rubriken är lite överanvänd men det är ju så sant! Hon är verkligen bäst min ponny! 
Vi skulle ju ha ridit 80, men i sista sekund typ ändrade jag till 70 vilket var ganska bra. Hindrena var väldigt maxaze och jag tyckte att bara det såg väldigt stort ut och var jättenervös! Så kan tänka mig hur nervös jag hade varit om det var 80! Men aja. 
Vi dubbelnollade iaf, både grunden och omhoppningen!!! Även fast jag trodde att vi rev hinder nummer 5, men hon var bara i bommen utan att det ramla. 

Jag är väldigt nöjd med ritten och hon var faktiskt väldigt pigg och framme idag! Inte lika "fin" ritt som vanligt Dock då det blev lite korsgalopp lite här och var för jag var inte tillräckligt noga, men det blev för det mesta väldigt fina språng!

Asså jag bli mer och mer säker på att jag har världens bästa ponny för varje gång jag är hos henne <3 skulle verkligen inte kunnat få någon bättre!




Liknande inlägg

Kommentera inlägget här: