En fundering jag behöver hjälp med..

Just nu går det inte direkt framåt med den här bloggen. Jag har ingen direkt inspiration till mitt skrivande vilket gör det lite svårt. Det mesta jag gör är typ rider (och är med kompisar osv) , och eftersom att detta typ är en vardagsblogg så kanske det blir lite tråkigt för vissa?! Så jag funderar på att skapa en sidoblogg eller rent av byta blogg. Har funderat ut ett bra namn som verkligen gjorde mig motiverad.. Haha. 
Men på den bloggen hade jag isf kört all in med massa häst och mer utförligt om mitt hästliv. Bättre beskrivningar av träningar, tips, åsikter osv. Men såklart lite vardag också (eftersom att jag inte kan hålla mig borta från att dela med mig av den:)) Så vad tycker ni? Bra idé? Eller inte? Varför?
Skulle verkligen behöva er hjälp för att veta hur jag ska göra! 

Så även fast du kanske inte läst min blogg så länge, ge mig din åsikt i kommentarerna! Skulle du vilja ha en hästblogg men med inslag av min andra vardag också! Jag känner mig faktiskt sjukt motiverad inför detta men vill också höra er åsikt!!

KOMMENTERA. TACK. 



Liknande inlägg

SannaEleonore:

Mer hästbilder! :D

Kommentera inlägget här: